Kismama jóga

A szülésre való felkészítés kiváló módszere.

Oktató: Lendvai Ibolya (Tel.: 06-30-8352861)
Helyszín és Időpont: egyeztetés alatt. Jelenleg szünetel.

Jelentkezz az alábbi elérhetőségek egyikén!

Tel: 06-70/235-1135
Email: belvarosinapkozi@gmail.com

A kismama jóga órákon légzéssel összekapcsolt nyújtó-lazító gyakorlatokkal készítjük fel a testet a könnyebb szülésre.

  • Célzottan lazítjuk a medencét
  • növeljük a csípőizület mozgékonyságát
  • megerősítjük a baba kihordásához és születéséhez
  • szükséges izmokat.

Kismama jóga Kaposváron

Lépésről lépésre sajátíthatók el a speciális jógapozíciók, olyanná alakítva, hogy a terhesség mindhárom fázisában elvégezhetőek legyenek.
A terhesség és a szülés nagy érzelmi és fizikai változásokat hoz, ebben az időszakban teremthetjük meg az anyaság mély alapjait.
A kismama jóga kiválóan alkalmas és teljesen biztonságos a jógában nem
jártas kismamák részére is.

Kérdések és válaszok

Kinek ajánljuk?
Ajánljuk minden olyan kismamának, aki

  •     egészséges várandósságra,
  •     könnyű szülésre,
  •     a szülést követő gyors regenerációra vágyik.

Szeretne továbbá egy érzékeny, gyöngéd és szoros kötődésre alapuló kapcsolatot kialakítani kisbabájával.

A várandóság hányadik hetétől jöhetek?
A kismama jógát minden 14. hetet betöltött, egészséges kismama orvosával egyetértésben gyakorolhatja. Nem szükséges sem jógában, sem pedig más sportágban szerzett korábbi tapasztalat.

Valójában miben segít nekem?
A kismama jóga segít abban, hogy várandósságunk és a gyermek kihordása a lehető legkellemesebb legyen, s már a kezdet kezdetétől pozitív körülményeket biztosít a születendő baba számára.

Miből áll egy kismamajóga-foglalkozás?
A relaxáció, légzőgyakorlatok és a meditáció segítséget nyújtanak abban, hogy az egész folyamatot nagyobb önbizalommal és nyugalommal tudjuk megközelíteni.

A jóga megtanít arra, hogyan nézzünk szembe nyíltan, félelem nélkül  a vajúdással, hogyan éljünk a jelenben, és hogyan tudjuk az eseményeket úgy elfogadni, ahogy azok maguktól jönnek. A gyakorlás eredményeként nemcsak a várandósságot, a vajúdást könnyíthetjük meg, hanem a lehetséges problémákat is higgadtan tudjuk kezelni, mivel erőnk kimeríthetetlen forrásából táplálkozik.

A meditáció különös fontossággal bír a várandósság ideje alatt, segítségével megszabadulunk minden félelmünktől és rossz érzésünktől.

Főleg az első gyermeknél nagyon fontos, hogy az ászanákat (testhelyzeteket), pránájámákat (légzőgyakorlatokat) és meditációt rendszeresen gyakoroljuk: miután a baba megérkezik biztos nagy hasznát vesszük majd kitartásunknak, és sikerül felülkerekednünk a stresszes, leterhelt időszakokon.

A jóga olyan erőforrást jelent, amelyből merítve egy nő még szeretőbb és odaadóbb anyává válhat.

Oktató: Lendvai Ibolya
Helyszín és Időpont:egyeztetés alatt. Jelenleg szünetel

Jelentkezz az alábbi elérhetőségek egyikén!

Tel: 06-70/235-1135
Email: belvarosinapkozi@gmail.com

 

Partnerünk

béres erika

Ha nincs kire támaszkodnod

Itt nagyon sok hasznos információt találsz

 Baba-mama centrum azonnali megoldásai

Legyél rajongónk!